T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim Manager

Interim Manager

Werkervaring interimmanager

Interim als Manager Operations bij een Wervingbureau
Vanaf: mei 2006 t/m heden
Hoofdtaken:
Leveren van businessplan en vaststellen van performance targets voor de gehele organisatie.
Pro-actief en reactief omgaan met (potentiële) problemen en verbetermogelijkheden tot efficiëntere werkwijzen en –methoden. Implementeert geaccordeerde verbeteringsvoorstellen.
80% van de bedrijfsvoering, onder mijn verantwoordelijkheid.
Relatienetwerk opbouwen en onderhouden. (SLA’s)
Presenaties geven. (klanten en directie)
Toezicht houden, instrueren, organiseren, prioriteiten stellen en controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden van de medewerkers.
Begroten/bewaken budget.
Veranderingsmanagement.
Crisis communicatie.
Zorgdragen voor een adequate bedrijfsprocessen binnen de organisatie.
Leveren van besturing- en beheersmethodieken.
Functionerings-/beoordelingsgesprekken voeren met medewerkers.(KPI’s)
Leveren van een bijdrage aan kwaliteits- en deskundigheidsbevordering.
Verantwoordelijkheden/bevoegdheden:
Verantwoordelijk voor een effectieve en efficiënte uitvoering van de gehele organisatie.
Verantwoordelijk voor budgetbegroting en bewaking.
Verantwoordelijk voor reïntegratieplan van medewerkers.
Verantwoordelijk voor een goede kwantitatieve en kwalitatieve beleid binnen de organisatie.

Interim Customer Service Manager bij bekend Logistieke Dienstverlener
Vanaf: september 2004 t/m april 2006
Hoofdtaken:
Leveren van businessplan en op- en vaststellen van performance targets voor de diverse
afdelingen. (Planning, Douane en Customer Service)
Bewaken van de resultaten van de afdelingen.
Leidinggeven aan de diverse afdelingen.
Pro-actief en reactief omgaan met (potentiële) problemen en verbetermogelijkheden tot efficiëntere werkwijzen en –methoden. Implementeert geaccordeerde verbeteringsvoorstellen.
Projectmanagement. (Projecten RFID, warehouse en GPA)
Crisismanagement.
Implementeren van het middellangetermijnbeleid.
Zorgdragen voor een adequate ondersteuning van het primaire proces.
Relatienetwerk opbouwen en onderhouden. (SLA’s)
Presentaties geven voor buitenlandse klanten en voor directie.
Informeert klanten, overlegt over lopende zaken en adviseert klanten over de wijze van inslag/opslag en uitslag.
Toezicht houden, instrueren, organiseren, prioriteiten stellen en controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden van de medewerkers.
Begroten/bewaken urenbudget.
Leveren van besturing- en beheersmethodieken.
Functionerings-/beoordelingsgesprekken voeren met medewerkers. (KPI’s)
Leveren van een bijdrage aan kwaliteits- en deskundigheidsbevordering.
Verantwoordelijkheden/bevoegdheden:
Verantwoordelijk voor een effectieve en efficiënte uitvoering van de gehele organisatie.
Verantwoordelijk voor budgetbegroting en bewaking.
Verantwoordelijk voor reïntegratieplan van medewerkers.
Verantwoordelijk voor een goede kwantitatieve en kwalitatieve beleid binnen de organisatie.

Functie:
Zorgmanager voor verpleegkundigen bij Stichting Thuiszorg
Vanaf:
juni 2002 t/m augustus 2004
Hoofdtaken:
Signaleren van knelpunten in de concrete uitvoering van de zorgverlening.
Rapporteren over complexe zorgverleningsituatie.
Opstellen van hulpverleningsplannen, t.a.v. wet- en regelgeving.
Doelmatige en efficiënte planning van de zorg- en dienstverlening
Leidinggeven aan 3 teams (elk team ongeveer 25 medewerkers).
Toezicht houden, instrueren, organiseren, prioriteiten stellen en controleren van de kwaliteit en kwantiteit van de werkzaamheden van de medewerkers.
Opstellen en implementeren interne en externe procedure.
Deelname van projecten op regionaal niveau.
Veranderingsmanagement.
Projectmanagement. (elektronisch registratie en efficiëntere capaciteitsplanning)
Begroten/bewaken budget.
Functionerings-/beoordelingsgesprekken voeren met medewerkers.
Leveren van besturing- en beheersmethodieken.
Kwaliteits- en deskundigheidsbevordering leveren.
Het fungeren als gespreksleider bij de periodieke teambespreking met betrekking tot bijzonderheden en problematiek
Verantwoordelijkheden/bevoegdheden:
Verantwoordelijk voor een effectieve en efficiënte uitvoering.
Verantwoordelijk voor budgetbegroting en bewaken.
Verantwoordelijk voor reïntegratieplan van medewerkers.
Verantwoordelijk voor een goede kwantitatieve en kwalitatieve personeelsbezetting.
Verantwoordelijk voor contracten met andere instanties (collectief en individueel).

Functie:
Coördinator bedrijfsbureau voor de kraamzorg bij Stichting Thuiszorg
Vanaf:
juli 1999 t/m mei 2002
Hoofdtaken:
Verzamelen planningsgegevens en inhoudelijke gegevens (wijzigingen in cliënten- en
medewerkersituaties.
Informeren cliënten van zorglevering.
Doelmatige en efficiënte planning van de zorg- en dienstverlening
Registreren en verwerken van de inzetbaarheid van de medewerkers.
Aanleveren van besturing- en beheersmethodieken
Signaleren van de knelpunten in de uitvoering. Daar nieuwe processen doorvoeren.
Onderhandelen over en aanpassen van contracten met collega-bureau’s.
Aansturen van en informeren over beleid aan medewerkers bedrijfsbureau en weekplanners, zowel in- als extern.
Verantwoordelijkheden/bevoegdheden:
Verantwoordelijk van de dagelijkse bezetting en bereikbaarheid van het bedrijfsburo’s.
Verantwoordelijk begeleiden en coördineren van het bedrijfsbureau.
Het fungeren als gespreksleider bij de periodieke teambespreking met betrekking tot bijzonderheden en problematiek.

Functie:
Intercedente bij een uitzendbureau
Vanaf:
mei 1997 t/m juni 1999
Hoofdtaken:
Contacten met klanten onderhouden, klanten bezoeken en nieuwe klanten werven, acquisitie met betrekking tot nieuwe klanten, uitzendkrachten inschrijven/selecteren/uitzenden.
Evaluatiegesprekken voeren met uitzendkrachten en klanten, offertes maken voor klanten, ziekmeldingen in orde maken, planning, correspondentie, advertenties en bestellingen verzorgen, vakantiedagen eigen personeel regelen, zorgdragen voor de kas, daarnaast begeleiden van eigen personeel met betrekking tot nieuwe medewerk(st)er.



Opleiding interimmanager

2005-2005 : cursus communicatie
2004-2004 : cursus veranderingsmanagement
2002-2003 : cursus coachen
2002-2002 : cursus zelfsturende teams
2001-2001 : cursus management
1998-1999 : cursus financieel
1998-1998 : cursus basis uitzendmedewerker
1997-1997 : cursus verkopen
1996-1997 : Post-HBO logistiek management certificaat
1994-1996 : HBO logistiek management diploma
1993-1994 : MBO logistiek diploma
1991-1993 : MDS
1987-1991 : MAVO diploma


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

·ontwikkelingsgericht en innoverend werk,
·doortastend en kwaliteit wil leveren,
·initiatief en verantwoordelijkheid neem,
·zakelijk en commercieel ingesteld ben,
·doelgericht en stressbestendig ben,
·flexibel ben in denken en doen,
·systematisch werken,
·betrouwbaarheid en integriteit,
·gevoel voor humor.


Talenkennis interimmanager

Engels en Duits

 beschikbaar?