T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Facility Manager

Facility Manager

Werkervaring interimmanager

Ervaring
2013-2014 Calculator Cleaning Excellence
ISS Facility Management

Taken - Het optimaliseren van bestaande contracten door na het inventariseren van de
financiële situatie, de werksituatie en de inzet van materialen en middelen een
nieuwe calculatie te maken gebaseerd op het effectief inzetten van de nieuwste
technieken, materialen, middelen en machines.
- Het verwerken van alle gegevens in een rapport en dit bespreken met de belanghebbenden.
- Het verzorgen van de hierbij behorende taakkaarten en routeplanning.

1989-2013 Rayonmanager Cleaning
ISS Cleaning Services

Door diverse overnames ervaring bij de bedrijven; RJD, Accent, Stuyversgroep en Abilis.
Taken - Verantwoordelijkheid over een rayon met c.a. € 900.000,00 omzet.
- Plannen van werkzaamheden, rekening houdend met de wensen van klanten en medewerkers.
- Budgetbewaking.
- Het optimaal inrichten van werkprocessen.
- Het begeleiden, ondersteunen en motiveren van medewerkers.
- Contacten onderhouden met en adviseren van opdrachtgevers.
- Controleren en bewaken van te leveren kwaliteit.
- Input aanleveren t.b.v. begrotingen.
- Zorg dragen voor het naleven van de Arbo- en Milieuregels op de werkvloer.
- Klachten afhandeling.
- Verzorgen van medewerkers- en klantenadministratie.

1985 – 1989 Assistent Hoofd Huishouding
Bejaardencentrum “Wijkestein”, Wijk en Aalburg.

Taken - Aansturen en controleren van schoonmaakdienst, receptiedienst en
onderhoudsdienst.
- Verzorgen urenregistratie en regelen van vervanging.
- Regelen en controleren van externe wasserij.
- Overleggen met keuken t.b.v. de menuplanning en medewerkersplanning.

1984 – 1985 Medewerkster Personeelszaken
Lips, Drunen

Taken - Het organiseren van alle zaken m.b.t. jubilea, afscheid, gesprekken e.d. en het
verzorgen van de correspondentie.

Opleiding interimmanager

Opleiding
1980 – 1984 Toegepaste Huishoud Wetenschappen, diploma behaald.
HBO Wachtendonck, Heerlen
1973 – 1980 HAVO, diploma behaald.
Sint Janslyceum, ’s Hertogenbosch

Cursussen
2007 Cleanroom Technics en Procedures
2006 Documentherkenning
2004 SVS Kaderopleiding RM
2003 Kaderopleiding ISS
1985 Typiste

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Mijn meest kenmerkende competenties zijn;
- Plannen en organiseren
- inlevingsvermogen
- samenwerken
- probleem oriëntatie
- relatiebeheer
- zelfbeheersing



Talenkennis interimmanager

Taalvaardigheden; Nederlands is mijn moedertaal en ik kan me mondeling goed redden met Frans, Engels en Duits.

Overig

Als Interim Manager heb ik nog geen ervaring opgedaan, maar ik kan goed luisteren en relativeren. Door het stellen van de juiste vragen kom ik snel tot de kern van de zaak. Ook kan ik me goed inleven in de situatie van andere personen en kan ik goed samenwerken. Daarnaast heb ik snel een goed overzicht over complexe vraagstukken. Van nature ben ik vasthoudend maar sta altijd open voor goede argumenten. Ik houd van aanpakken en ben creatief in het oplossen van problemen. Rapporten die ik maak zijn bondig en duidelijk. Ik werk secuur en kan ik erg goed plannen en organiseren. Verder ben ik een stabiele persoonlijkheid die onder druk rustig zal blijven. Mijn interesse ligt in het adviseren, ondersteunen en daardoor motiveren van mensen.

 beschikbaar?