T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Manager/ teamleider

Manager/ teamleider

Werkervaring interimmanager

Rabobank Gooi & Vechtstreek juni 2014 - heden
Manager Retail Banking Afdeling 55 FTE. 3 direct reports
Verantwoordelijk voor de multi-channel strategie van Rabobank regio Midden Nederland. Leidinggevend aan 4 teams via Front & Back office, call center & 7 winkels en 1 regiokantoor.
Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van nieuwe bedieningsconcepten, waaronder het Rabo Experience center, het optimaliseren van de customer journey en marketing campagnes.
Eind 2015/ begin 2016 de fusie tussen twee lokale banken begeleid.
Resultaten: Sales targets behaald op segment niveau (productie op Verzekeren, Lenen). Succesvolle operatie in klantbediening en implementatie Customer excellence. Ervaring met het begeleiden van (cultuur) verandering.


Rabobank Almere juni 2011 - juni 2014
Teamleider Retail Banking
Operationeel en commercieel verantwoordelijk voor de aansturing van (call center) front- en back office binnen de afdeling Retail, 16 FTE. Resultaten: Sales targets behaald op afdelingsniveau. Reorganisatie doorgevoerd. Coaching en talentontwikkeling op individueel niveau binnen het team.


Rabobank Amsterdam nov. 2008 - juni 2011
Account manager en Teamleider a.i.
Coaching en begeleiding van account managers. Verantwoordelijk voor relatiemanagement en het bereiken van de gewenste klantbeleving.

Opleiding interimmanager

HBO Bachelor Bedrijfskunde
Diploma behaald. (afstudeer onderzoek: customer experience)

Lean Green Belt, Cardif University 2015-2016
Altura HRM, Personal Coaching 2015 - 2016
GITP Selectie gesprek 2015
LTP, Selecterend Ontwikkel Assessment 2014
De Baak. Programma: Bezielend Leiderschap 2013
Coaching vaardigheden Trainingsbureau Pieterman 2013
Diverse Rabobank trainingen 2009 - 2015
Sales Training Kenneth Smith 2007

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

>Leidinggeven: Management van direct reports & ervaren met doorvoeren van reorganisaties en veranderprocessen
>Klantgericht denken en doen: affiniteit met verbetertrajecten rondom klantbeleving & hospitality management
>Resultaatgericht: zowel commercieel als operationeel
>Ondernemend: altijd oplossingsgericht en continue verbeterend
>Verbindend: teamplayer en altijd op zoek naar samenwerking


Talenkennis interimmanager

Nederlands (moedertaal)
Engels (goed)

Overig

Ervaren multi-channel strateeg, ontwikkelaar nieuwe bedieningsconcepten, Inspireren & motiveren van klantgerichte teams

 beschikbaar?