Flex Manager
De top 21083 Flexmanagers van Nederland
21083 professionals

 Beschikbaarheid opvragen

interimmanagement TIP: soortgelijke CVs vinden

Interim Project Manager

Interim Project Manager

Werkervaring interimmanager

Consultant & Interim Manager
Adviseren hoe de financiële prestaties van cliënten verbeterd kan worden om op langer termijn duurzaam te kunnen groeien (Sustainable Growth). Focus op operational excellence, kosten reductie, omzet verbetering en waarde creatie.
• Ontwikkelen van Marketing, Operationele en Financiële Strategieën, deze vertalen naar performance doelstellingen.
• Processen stroomlijnen naar functioneel strategische doelstellingen met focus op waarde creatie, d.m.v. Value Stream Mapping, LEAN Six Sigma, Business Process Re-engineering, Risk Management, Failure Mode & Effect Analysis (FMEA), Total Productive Maintenance (TPM).
• Consultancy, Project Management, Interim-Management.
• Ontwikkelen van internationale groeistrategie, bepalen van impact voor Operations en Development afdeling en implementeren van noodzakelijke verbeteringen.
• Herstructureren en optimaliseren van processen en functieprofielen op gebied van ontwikkeling, productie en support.
• Implementatie van OTAP, Agile, procesoptimalisatie met Value Stream Mapping en LEAN Six Sigma.
• Projectmanagement, teambuilding en borgen ontwikkeling van medewerkers.


• Ontwikkelen en implementeren van een 5 jaar verbeterplan voor het optimaliseren van afdelingsprestaties, werkmethoden en kwaliteit verbetering. Value Stream Mapping, LEAN Six Sigma.
• Leiden van 3e lijn Dealer Support en verbeteren van teamresponstijd met 300%. Implementeren van MS CRM voor de afdeling Technical Information.
• Reparatietijd en reparatie kwaliteit verbeteren voor 3 voertuigtypes, 25 subtypes, 15-20 employees, 3 jaar doorlooptijd.
• Gedurende deze fulltime managementpositie heb ik een zeer intensieve Executive MBA aan Rotterdam School of Management afgerond.

Project Manager After Sales 2011
• Herontwerpen van de processen, werkmethodes, systemen en functieprofielen van de After Sales Technical Information afdeling.
• Onderzoek naar de Europese richtlijnen en beschikkingen 2001/95 EC, 2004/905 EC en 2007/46 EC ten aanzien van het verplicht melden van “gevaarlijke goederen” en bepalen aan welke voorwaarden een defect moet voldoen om te bepalen of een “Safety Recall” geïnitieerd moet worden. De wetgeving vertaald naar afdelingsdoelstellingen binnen de afdeling Service Technical Support en processen naar deze doelstellingen gestroomlijnd en geïmplementeerd.

Project Manager Supply Chain 2007 - 2010
Het ondersteunen van nationale logistieke distributiecentra met de implementatie van nieuwe klanten, het leiden en adviseren van de renovaties van 4 distributiecentra, het verhuizen en samenvoegen van logistieke activiteiten, het aansturen van de logistieke organisatie, het sluiten van distributie sites, het implementeren en optimaliseren van (nieuwe) processen en het maken van kostprijs calculaties.
• Beheerde een renovatie budget van 1,5 M, voor de implementatie van nieuwe klant Schlumberger in de Botlek Distributie Centrum, 16.000m2, 24 leveranciers, +/- 100 indirect mdw.
• Implementeerde aanpassingen aan de distributie center in Moerdijk voor de klant Forever Direct. 425K budget, 15.000m2, 18 leveranciers, 45 indirecte mdw, 4000 pallets inbound/outbound per month.
• Implementatie van een Customer Service System voor 18 distributie centra voor de Business Unit Fashion, Retail, Healthcare & Industry.
• Site Termination Manager voor Jamin Oosterhout. Verantwoordelijk voor de logistieke operatie, behoud van positief werkmoraal van 40 mdw gedurende 6 maanden tot aan beëindiging van dienstcontracten. Faciliteren van de logistieke overslag naar concurrent Lekkerland en beeindigen van activiteiten. 65.000 units, 12.000m2, 150K, 15 leverancier, 1 concurrent.

Project Manager ICT, Technisch Gebouwbeheer en Renovatie 2001 - 2007
- Leidde de renovatie van faciliteiten, elektrische en werktuigbouwkundige installaties, bouwkunde en facilitair management.
o Campus Venlo, Budget: 765K
o Oude Toren; Budget: 250K
- Renovatie en inrichten van de drie “main equipment rooms” van Fontys Hogescholen (ICT Server Park) 2.4M budget.
- Coördinatie in het oplossen van "High Impact Incidents".

Opleiding interimmanager

Internationale MBA aan RSM
Technische Bedrijfskunde (Fontys Hogescholen)
LEAN 6 Sigma
ITIL
DEPICT (Prince2)

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Project management, team building, LEAN 6 Sigma, Operational Excellence

Talenkennis interimmanager

Nederlands
Engels

 Beschikbaarheid opvragen

Interim managers zoeken:


interimmanagement Opdrachtomschrijving :