T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Advisering

Advisering

Werkervaring interimmanager

Van 1984 tot 2006 een eigen bouwbedrijf gehad van ca. 20 man personeel in onderhoud, renovatie en kleinschalige nieuwbouw. In 2006 met een collega een nieuw bedrijf opgericht. In 2009 door de crisis helaas beeindigd. Hierna 10 man personeel inclusief mijzelf onder kunnen brengen bij Bouwbedrijf Van der Gragt. Hier tot 31 december 2016 als projectleider werkzaam geweest. Op dit moment voor Van der Gragt freelance projectleider op een UAV-GC project 48 appartementen te Wormer. Freelance is op eigen verzoek omdat er binnen Van der Gragt geen ontwikkelingsmogelijkheden zijn. Tijdens mijn directiefunctie diverse maatschappelijke functies bekleed, waaronder voorzitter van de bedrijvenvereniging ter plaatse.

Opleiding interimmanager

HTS Wiltzanglaan, bouwkunde
3 jarige opleiding bedrijfskunde Hogeschool Alkmaar
2 jarige opleiding BOEI adviseur Hogeschool Den Haag
1 jarige bouwfysica opleiding PAO-TM
cursus energielabel EPA-W en EPA-U
cursus projectontwikkeling van Bouwend Nederland
cursus UAV-GC
cursus Revit

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

conflicten niet uit de weg gaan maar oplossen
verbinding zoeken en mensen motiveren
professioneel en deskundig handelen
altijd nieuwsgierig blijven

Talenkennis interimmanager

Nederlands (moedertaal)
Duits en Engels: basisvaardigheid, maar zal bij intensiever gebruik snel beter worden

Overig

Hobby's: muziek (beoefenen) en hardlopen recreatief
Gezinssituatie: getrouwd, 2 kinderen.

 beschikbaar?