T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



interim-manager

interim-manager

Werkervaring interimmanager

Heden - 1995 Organisatieadviseur / Interim manager

Interim directeur, Stichting Beroepsopleidingen Dakbedekkingsbranche
Naast de dagelijkse leiding: invoering van een geautomatiseerd klantbeheerssysteem, introductie klantpanels aangesloten dakbedekkingsbedrijven, klantsatisfactie onderzoek.Advisering management dakdekkersbedrijven m.b.t. opleiden/ ontwikkelen personeel, werving / selectie freelance opleiders, ontwikkelen kaderopleiding, onderzoek rentabiliteit van (vak)opleidingen en vakcursussen.introductie ‘klantpanels’ aan-gesloten bedrijven,

Interim-manager
Dienst Waterhuishouding en Riolering, sector Ingenieursbureau, afdeling Milieu
Opzet/implementatie twee reorganisaties: herinrichten taken en functies, opstellen sociaal plan, communicatie OR en medewerkers, ontslagbegeleiding en herplaatsen medewerkers, werving / selectie / inwerken management.
HRM beleid: structureren functioneringsgesprekken, Persoonlijke Ontwikkel Plannen (POP’s), herbeoordelen salarisbouwwerk, managementdevelopment programma, pro-gramma reductie ziekteverzuim.

Interim-manager
ROC, Sector Educatie
Inrichten regionale besturingstructuur: herinrichten taken en functies, opstellen formatieplaatsenplan, communicatie OR en medewerkers, herplaatsing personeel, werving / selectie management en staf, coaching management.
HRM beleid: introductie en inwerkplannen, functiebeschrijvingen / competentieprofielen, verbeteren functionerings- en beoordelingssystematiek, standaardisering personeelsinstrumenten, ken- en stuurgetallen (personeels)beleid.

Procesmanager organisatie Kruiswerk.
Ondersteuning hoofd P&O bij ontwikkelen HRM beleid en personeelsinformatiesysteem.

Kortdurende adviesopdrachten
Bij semi-overheid, reclassering, zorg (kruiswerk, thuiszorg, zorgcentra), hulpverlening, onderwijs.
Visie- en strategie ontwikkeling, besturingsmodel INK, vraaggestuurd werken in zorgketen, verbeteren bedrijfsprocessen, werving- en selectieprocedures, Persoonlijke Ontwikkel Plannen (POP’s), functioneren en beoordelen, medewerkerstevredenheidsonderzoek, programma ziekteverzuimreductie. Persoonlijke- en managementontwikkelprogramma's, coaching management.

1990 – 1994 Communicatie adviseur
Voor zorg, onderwijs, justitie en semi-overheid

1984 - 1990 Directeur
Educatief Centrum Zeist

1975 - 1984 Vormingswerker / vestigingscoördinator
Vormingswerk Jonge Volwassenen Kaatsheuvel / Waalwijk

1970 - 1974 Verkoper
Vroom & Dreesman Tilburg




Opleiding interimmanager

2000 Collegereeks Leiderschap (Focus)
1999 De Balanced Scorecard en het INK-model (Euroforum)
1997 Tweeweekse training B.P.R. (Business Process Reenginering) te Lausanne (Areopa)
1995 Diploma Project management (Career & Development)
1984 – 1985 Diploma Voortgezette Agogische Opleiding (VO) te Amsterdam
1981 – 1984 Sociale Academie (De Horst) te Driebergen



Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ruime ervaring in leidinggevende functies en innovatief projectmanagement.
Typering van mijn managementstijl; richting geven, ruimte bieden, coachen, communicatie en plezier. Gericht op resultaat met oog voor het proces. Combineer mijn communicatieve vermogens en creatieve denkwijze met een planmatige, pragmatische aanpak.



Talenkennis interimmanager

Nederlands - Engels

 beschikbaar?