T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



administrateur/controller

administrateur/controller

Werkervaring interimmanager

Werkervaring:

Van 1962 tot 1979 Diverse administratieve functies (administratief medewerker, assistent controleur
Filiaal administrateur, administrateur/controller) bij een zestal verschillende werkgevers

Van 1979 tot 2000 softwarehouse
Functies: Hoofd Centrale Administratie tot 1991.
De Centrale Administratie is verantwoordelijk voor de grootboekadministraties van een twintigtal zelfstandige bedrijfsunits, met een gemiddelde personeelsbezetting van 50 mensen. Controle op urenverantwoording, facturering, inkoop, centraal gevoerde salarisadministratie, aangifte btw, loonbelasting. Maandelijke financiele rapportage.

Treasurer tot 31 december 1997
Verantwoordelijk voor treasury internationaal. Financiering vestigingen in buitenland. Cashflow ontwikkeling. Contacten met banken.
Verantwoordelijk voor aandelenadministratie. Voorbereiden en uitvoeren van interne beurzen. Uitgifte van personeelsopties.

Credit Management tot 31 december 1998.
Verantwoordelijk voor debiteurenbeheer, en cashmanagement. Omzet 1,4 miljard. Opzet debiteurenadministratie.

Manager Interne Controle 1999.
Controle werkmaatschappij-administraties. Toezien of A.O. procedures worden nageleefd, en de interne controle maatregelen voldoende zijn.

Sep.2000 tot
Juni 2001 chemieconcern - interim administrateur, begeleiding splitsing in de boekhouding, en opzetten nieuw financieel systeem

Aug 2001 tot Dec 2002 gemeentelijke instelling, projectadministrateur










Opleiding interimmanager

Opleiding:

Opleiding: SPD-1/II, MBA, Praktijkdiploma Boekhouden, Praktijkdiploma Handelscorrespondentie, Middelbare Handelsavondschool, MULO.
Cursusssen: Managementcursussen
Automatiseringskennis: Excel, Word, Ervaring met Exact.
Talenkennis: Engels: goed, Frans en Duits: redelijk.


Talenkennis interimmanager

Engels Frans en Duits

 beschikbaar?