T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



logistic manager

logistic manager

Werkervaring interimmanager

Werkervaringen
Jaar bedrijf functie reden vertrek


1993-heden ACC Communicatie Trainer/consultant nvt
Begeleiden en adviseren van bedrijven m.b.t. re-organisaties en beleidswijzigingen. Opzetten van operationele systemen en organisaties. Verzorgen van trainingen op het gebied van communicatie, motivatie en creatief denken. Assessments en management coaching.
Verantwoording: Eigen eenmanszaak. Alle voorkomende werkzaamheden.


2000-2001 Orbit Direct Uden Stockmaster project
Uitsorteren en verzendklaar maken, laden en lossen van tweedehands computers en monitoren, exportdocumentatie, voorraadadministratie leiding over het magazijn, organisatie van een nieuwe locatie. En alle verdere logistieke taken binnen dit bedrijf.
Verantwoording: Verantwoordelijk voor het gehele logistieke traject alsmede de dagelijkse leiding van de testafdeling en het magazijn.

1998-1999 Taxicentrale Uden Chauffeur pos.verbetering
Besturen en verzorgen van taxiritten voor particuliere, verzekerings en zakelijke klanten
Verantwoording: Servicegericht vervoer, ritadministratie, kas.

1995-1998 Thuis Huisman pos.verbetering
Verzorging en opvoeding van mijn 3 kinderen na het overlijden van mijn ex-vrouw.
Verantwoording: Huishouding

1994-1995 European Express Services Supervisor costing/inv. Pers.omst.
Spilfunctie binnen een expressvervoersorganisatie. Inkoop en verkoop begeleiding en controle, trainen van expediteurs en buitendienstmedewerkers. Leiding over facturering. Kostenbewaking, vraagbaak douanezaken. Lid managementteam binnen de nederlandse vestiging van een engels bedrijf.
Verantwoording: Facturering incl. pers., rendementsbewaking diverse verkeren, management informatie en verbinding operations en accounting.

1991-1993 Gebr.Barendsen BV Hfd. Orderverwerking . Pers.omst.
Administratieve, leidinggevende, organisatorische en automatiserings taken binnen bloemenexportbedrijf
Lid managementteam Leiding facturering.
Verantwoording: Facturering incl. pers, exportdocumentatie, deadlinebewaking, bevrachting ,expeditie verbinding operations en accounting.

1991-1991 Movrie BV Transportplanner pos.verbetering
Plannen van van bloemen en planten transporten eigen vervoer, inkoop vrachtruimte bij beroepsgoederenvervoerders. Administratieve taken m.b.t. bovenstaand.
Verantwoording: Mede verantwoordelijk voor efficient transport. Verantwoordlijk voor administratieve afhandeling en leeggoed administratie.

1989-1991 Schenker & Co bv Expediteur/bevrachter pos.verbetering
Plannen van vaste lijndiensten binnen Europa m.b.t. geconditioneerd vervoer. Inkoop en verkoop van vrachtruimte. Administratieve afhandeling en facturering van genoemde transporten en douaneaangiftes.
Verantwoording: Mede verantwoordelijk voor een bevredigende rendementen op vervoersgebieden. Verantwoordelijk voor correcte afhandeling en afwerking van bovengenoemde transporten.


1988-1989 Lamers Transport bv Ass. bedrijfsleider Faillisement
Plannen van transporten binnen Europa van geconditioneerd vervoer. Administratieve afhandeling van genoemde transporten, ritverslagen en urenadministratie chauffeurs. Kas in diverse valuta.
Verantwoording: Medeverantwoordelijk voor bevredigende rendementen op genoemde transporten. Administratie van de vestiging en rapportage aan de hoofdvestiging.

1986-1989 Gebr.Barendsen bv adm. Medew. pos.verbetering
Administratieve, organisatorische en automatiserings taken binnen bloemenexportbedrijf.
Verantwoording: Medeverantwoordelijk voor exportfacturen en documentatie. Communicatie met accounting en automatisering.


1985-1986 Jan C. Eveleens adm. medewerker pos verbetering
Administratieve en organisatorische taken binnen snijbloemenexportbderijf.
Verantwoording: Medeverantwoordelijk voor exportfacturen en documentatie en deadline bewaking.

1988-1989 Danscentr. Hennesen Dansleraar pers.omst.
Verzorgen van danslessen aan groepen en individuen van alle leeftijden, organiseren van evenementen. Presentatie, pers.planning en promotiebeleid. Alle voorkomende werkzaamheden binnen een horecabedrijf annex dansschool.
Verantwoording: Verzorgen dansonderwijs. Correcte gang van zaken op evenementen. Reaclame en promotiebeleid.

1978-1979 Kon.Luchtmacht Chauffeur n.v.t.
Besturen van diverse militaire voertuigen, waaronder vrachtwagen, trailer, combi sneeuwschuiver en vliegtuigtractor. Vervullen dienstplicht.
Verantwoording: n.v.t.

1976-1977 Europlan Holland bv Vertegenwoordiger faillisement
B to B verkoop industriele reiningings middelen.
Verantwoording: Behalen van verkoop targets.


Opleiding interimmanager

ć Opleiding en cursussen
Jaar soort opl. Instituut dipl./cert.

1971-1976 Mavo4 Aloysiusschool Uden dipl. 1976
Ned 8/Eng 8/Du 9/Fr 7/Aard 8/Gesch 9

1986-1986 Wordstar Schoevers cert.1986
Eenvoudige tekstverwerking

1988-1991 Marketing I Open Universiteit cert.1991
Marketing opleiding, in combinatie met marketing II vergelijkbaar met NIMA A

1989-1990 Expediteur Bedrijfsintern nvt
Douanedocumentatie import/export/ declarant

1991-1993 Marketing II Open Universiteit cert.1993
Marketing opleiding, in combinatie met marketing II vergelijkbaar met NIMA A

1992-1993 Operational Management OU cert. 1993
Productie en logistiek processen binnen een organisatie

1994-1994 MS Office Netwerk Computeropl. cert.1994
Ms Word/Access/Excell/Binder Basiscursus

1995-1995 Creatief denken Rijntraining cert.1995
Cursus gericht op het anders oplossen van problemen

1996-1996 Teamengeneering Rijntraining cert.1996
Cursus betreffende teambuilding en coaching

1997-1998 Train de trainer Rijntraining cert.1998
Cursus voor trainers m.b.t. het Herrmann Brain Dominance Instrument

1999-1999 Motivatie Schouten & Nelissen cert.1999
Cursus gericht op het motiveren van medewerkers en het vergroten van de skills van managers

2000-2000 Emotional Intelligence The 7th Sence cert. 2000
Training voor trainers in het gebruik van tools ter verhoging van het EQ


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Ervaringen in vogelvlucht
Administrative ervaring door vele raakvlakken in diverse functies.
Organisatorische ervaring door werkzaamheden in o.a. de horeca en evenementenorg.
Leidinggevende ervaring door werkzaamheden op diverse niveaus.
Bedrijfskundige ervaring door training en consulting.
Didactische ervaring door lesgeven en trainen van allerhande doelgroepen.
Verzorgende ervaring door de huishouding.
Pedagogische ervaring door lesgeven en opvoeden.
Bestuurlijk ervaring door een driejarig penningmeesterschap van een stichting.
Logistieke ervaring door werkzaamheden in transport en magazijn.
Managementervaring door zitting in diverse managementteams
Ondernemende ervaring door het runnen van een eigen bureau


Talenkennis interimmanager

ned/eng/du/fr

 beschikbaar?