T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Hoofd Administratie / Controller / ICT consultancy

Hoofd Administratie / Controller / ICT consultancy

Werkervaring interimmanager

01-01-2007 01-05-2007
Intratuin Nederland B.V.
Project management automatisering Intratuin Trade & Logistics B.V.
• Inventariseren administratieve organisatie t.b.v. nieuwe automatisering (verkooptraject, inkoop en import, voorraadbeheersing, financiële afhandeling en periodieke verslaglegging)
• Toetsen van praktische haalbaarheid van deze procedures
• Uitwerken van voorstellen voor automatiseringsoplossingen
• Aansturen van maatwerk, testen en oplevering
• Bewaking procedures na de go-live

01-11-2004 01-02-2008
Intratuin Nederland B.V.
Kwalitietsmanagement IT-project Avalon-II
• Inventariseren administratieve organisatie t.b.v. nieuwe automatisering (artikelregistratie, financieel pakket en periodieke verslaglegging)
• Toetsen van praktische haalbaarheid van deze procedures
• Advisering verschillende disciplines t.a.v. de verslagleggingen
• Beoordelen testresultaten nieuwe programmatuur
• Opstellen AO voor de vestigingen
• Samen met enkele administrateurs van vestigingen opstellen van uniform rekeningschema en financiële rapportage
• Begeleiding bij uitrol van financieel pakket en invoering uniform rekeningschema

01-07-2004 31-21-2004
Intratuin Halsteren B.V.
Hoofd Administratie
Werkzaamheden:
• Opmaken (half)jaar cijfers
• Herinrichten financiële administratie
• Begeleiden / instrueren van 4 medewerksters
• Inwerken nieuwe hoofd administratie
• Opstellen kwartaalcijfers vanaf 1 januari


01-09-2002 30-04-2004
Imabo Groothandel Bouwmaterialen
Hoofd administratie & Automatisering
Werkzaamheden:
• Controleren en corrigeren administratie vanaf 01-01-2002
• Invoeren van gecontroleerd bestandsbeheer en het toekennen van taken hiervoor
• Opstellen periodieke verslagen inclusief het maken van procedures hiervoor
• Directeur adviseren inzake personeelsbeleid
• Verbeteren alle administratieve processen binnen het bedrijf inclusief invoeren voorraadadministratie
• Samen met concerncontroller van nieuwe eigenaar integreren van financiële administraties
• Opstellen van budgetten
• Corrigeren projectadministraties
• Leiding aan vier medewerkers
• Lid MT

01-07-2002 31-08-2002
SVB - kantoor PGB
Medewerker klachtenafdeling :
• Behandelen, beoordelen en oplossen van vragen en klachten van mensen met een PGB (persoonsgebonden budget), waarbij voor mij het accent lag op vragen m.b.t. looondienstverhoudingen, en dan met name v.w.b. de bedrijfsvereniging en de belas-tingdienst
• Vraagbaak voor vaste medewerkers op het gebied van belastingwetgeving

01-09-2001 30-06-2002
Risc Limburg BV (opleiding en training van brandweermannen, brandpreventie)
Hoofd administratie en automatisering
• Opstellen en invoeren nieuwe administratieve bedrijfsprocessen
• Software aan laten passen tbv vernieuwde bedrijfsadministratie
• Invoeren eigen financiële administratie
• Opstellen en bewaken budgetten 2002 (inclusief investeringen) en forecasting
• Doen van voorstellen voor personele invulling administratieve taken zowel door nieuw als reeds aanwezig personeel
• Inwerken nieuwe boekhouder
• Periode tussen geleverde diensten en facturatie terug gebracht van 4 maanden naar 2 weken
• Lid MT

01-05-2001 31-08-2001
SVB - kantoor PGB
Medewerker klachtenafhandeling :
• Dezelfde werkzaamheden als in de periode juli 2002 en augustus 2002

01-05-2000 30-04-2001
Typhoon Roertechniek
Hoofd administratie en automatisering
• Opnieuw opstellen administratie vanaf 1 januari (achterstand)
• Invoeren nieuwe administratieve bedrijfsprocessen inclusief invoering ERP pakket (ISAH-7)
• Medewerkers motiveren voor nauwkeurige opvolging van nieuwe administratieve procedures (met name afdelingen productie en magazijn)
• Vervangen van boekhouder van Belgische dochter
• Lid MT

01-12-1999 30-04-2000
A. van Tilburg bv (Technische handelsonderneming)
Hoofd administratie en automatisering
• Inventariseren administratieve bedrijfsprocessen
• Completeren automatiseringssysteem
• Opzetten van grove lijnen voor administratieve werkinstructies per afdeling
• Leiding aan zeven medewerkers

01-01-1999 30-11-1999
Botania Brabant BV (part-time functie)
Hoofd administratie & automatisering
• Opnieuw opzetten van administratie
• Aansturen en motiveren van administratief medewerkster en vertegenwoordigster
• Up-to-date maken van de automatisering binnen het bedrijf
• Maken van werkinstructies
• Doen van uitgebreide voorstellen ter verbetering van financiële positie en algehele organisatie



Opleiding interimmanager

MEAO - administratief
SPD
Veel cursussen mbt automatisering

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

- helicopterview - analytisch - in staat snel tot de kern van het probleem te komen - geen inwerktijd nodig - zeer ervaren, vooral ook op het gebied van AO en reorganisatie (afdeling) administratie

Talenkennis interimmanager

Nederlands - Engels - Duits (matig)

Overig

Gevoel voor humor, loyaal, discreet, vakkundig, kan anderen goed motiveren, harde werker

 beschikbaar?