T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Financiele allrounder

Financiele allrounder

Werkervaring interimmanager

Oktober 2002 – januari 2003: Internatio BV
(interim opdracht) Functie: General accountant

Werkzaamheden:
- uitzoeken en “opschonen” balansrekeningen
- maandelijks specificaties opstellen balansrekeningen
- register materiële vaste activa opzetten
- structuur aanbrengen in werkzaamheden financiële administratie
- aansturen medewerkers crediteurenadministratie
- coderen inkomende facturen + controle op de boekingen daarvan
- deel debiteurenbeheer
- reconciliaties opstellen tussen subledger en balans
- verzorgen van diverse balansspecificaties ten behoeve van KPMG
- maandelijkse reconciliaties samenstellen op het gebied van intercompany
- overdragen werkzaamheden aan nieuwe medewerker
- boekhoudkundige verwerking van de salarissen


Juli 2000 – september 2002:Gillette Group Nederland BV
Functie: Financial Accounting Manager
(Februari 2002 - September 2002)

Werkzaamheden:
- beantwoorden van diverse verzoeken vanuit het hoofdkantoor
in Boston en van verzoeken vanuit Europees hoofdkantoor in London
- key user financiële administratie
- voorbereidingen treffen voor Europees Financial Shared Service center
- deel van de begeleiding van de overgang naar het Europees Financial Shared Service center
- overdragen werkzaamheden aan werknemers van het Shared Service center
- proces- en communicatieverbeteringen tussen finance en financial planning
- contactpersoon voor intercompany issues
- maandelijkse reconciliaties samenstellen op het gebied van intercompany
- verzorgen van en verantwoordelijk voor diverse maandrapportages
- verantwoordelijk voor maandeinde procedures Benelux
- aansturen van en verantwoordelijk voor 2 general accountants (België en Nederland)
- regelmatige controle werkzaamheden medewerkers financiële administratie
- Diverse ad hoc werkzaamheden

General accountant Belgium
(Juli 2000 - Januari 2002)
Werkzaamheden:
- verzorgen van diverse balansspecificaties ten behoeve van KPMG
- BTW aangifte
- Verwerking van salarisgegevens Benelux
- nauwe betrokkenheid bij implementatie SAP in 2001 op het gebied van testen en beslissingen nemen over de werking van programma's
- verantwoordelijk voor maandeinde procedures Benelux
- verzorgen van diverse maandrapportages
- reconciliaties opstellen tussen subledger en balans
- uitvoeren van intercompany betalingen
- opstellen en versturen van intercompany facturen
- key user financiële administratie



Februari 2000 – juni 2000: Intratuin Zoetermeer
Functie: assistent hoofd administratie
Werkzaamheden:
- gedeeltelijk voeren van de administratie van 7 B.V.’s
- aangifte omzet- en loonbelasting
- salarisadministratie
- controle tussenrekeningen en Rekening Courant tussen de B.V.’s
- dagelijks in orde maken kassa’s + aansluiting naar omzet
- boeken van onkostennota’s
- maken van maandelijkse overzichten

September 1999 - januari 2000: Siemens Nederland N.V.
Functie: logistiek medewerkster
Werkzaamheden:
- maken van de forecast voor GSM’s en Gigasets
- onderhandelen over de hoeveelheid te produceren toestellen
- onderhandelen over de levertijd
- veel telefonisch contact met collega’s in Duitsland
- regelmatig contact met KPN, Telfort, Ben, etc.
- minimaliseren van voorraden
- vanwege leveringsproblemen veel ad hoc werkzaamheden om de problemen te minimaliseren

Maart 1997 - augustus 1999: Algemeen Verbond Bouwbedrijf
Functie: administratief medewerkster
Werkzaamheden:
- verrichten van alle voorkomende handelingen van 3 stichtingen.
- begroting opstellen
- debiteuren- en crediteurenbeheer
- contact onderhouden met leden van werkgeversorganisaties
- samenstellen van de jaarrekening
- maken van diverse financiële overzichten
- ondersteunende werkzaamheden voor hoofd administratie



Bovengenoemde stichtingen betreffen de Stichting Onderlinge Garantieregeling Bouwbedrijf (stakingsregeling waarbij leden verplicht zijn om deel te nemen), de Stichting Verzekeringsinstituut Bouwbedrijf (deze stichting onderhandelt over verzekeringspolissen in de bedrijfstak bouw) en de Examencommissie AVBB (examens worden via het AVBB landelijk afgenomen, waarbij men het diploma van aannemer kan behalen).

Tevens nam ik deel aan de Werkgroep Gezelligheidsactiviteiten die het jaarlijkse
dagje uit organiseert.

Maart 1996 - februari 1997: Project Support BV
Functie: administratief medewerkster
Werkzaamheden:
- projectadministratie
- crediteurenbeheer
- boeken van kas
- facturering buitenlandse ondernemingen
- samenstellen van financiële overzichten
- gedeelte personeelszaken zoals voorbereiding salarissen en ziekte- en verlofdagen

Computerervaring
SAP
Hyperion
JD Edwards
Exact
Excel
Word


Opleiding interimmanager

1997 – 2002 : SPD 1 & SPD 2

1993 - 1996 : Hogeschool voor Economische Studies
Rotterdam
Studierichting: Bedrijfseconomie

1990 - 1993 : M.E.A.O
Roosendaal
Studierichting: Bedrijfsadministratie


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Communicatief sterk, weinig uitleg nodig, harde werker, hands on mentaliteit

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels

 beschikbaar?