T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



HR Interim Consultant

HR Interim Consultant

Werkervaring interimmanager

01-02-2010 tot heden
Interim Professional HR
Naast Flexibility zet ik graag mijn opgedane Human Resource-kennis en ervaring in, als Interim Professional HR bij opdrachtgevers binnen het kleinere MKB-segment.

Eigenaar 01-08-2009 tot heden
Franchiseonderneming op het gebied van uitzenden, werving & selectie en payrollservices.
Werkzaamheden:
- Werven en uitzetten vacatures;
- Verloning van flexwerkers;
- Werving en selectie flexwerkers;
- Inschrijven en intaken kandidaten;
- Acquisitie klanten/prospects;
- Relatieonderhoud bestaande relaties;
- Diverse contracten opstellen;
- Correspondentie met flexwerkers alsook bestaande relaties;
- Mailingen t.b.v. naamsbekendheid en werving nieuwe relaties;
- Alle administratieve zaken correct afhandelen;
- Problemen oplossen op financieel/administratief gebied;
- Begeleiden flexwerkers;
- Personeelsvraagstukken beantwoorden bij relaties;
- Omzetbegroting realiseren;
- Werving en selectietrajecten (bege)leiden;
- Onderhandelingen met opdrachtgevers;
- Bepalen tarieven;
- Netwerken;
- Arbeidsmarktbenadering;
- Payrollservices voor opdrachtgevers.

Magma IT Solutions 01-04-2007 tot 01-07-2009
HR Assistente/Recruiter
Taken/ verantwoordelijkheden:
Ik was o.a. verantwoordelijk voor het leasewagenpark. Ik zorgde voor de aflevering en overname van auto’s. Daarnaast verzorgde ik de bijbehorende overeenkomsten met de berijder. Ik hield gegevens over auto's voor de salarisverwerking up tot date. Ook had ik een adviserende rol richting het management toe over de leaseauto’s m.b.t. inruil, schade, excessen, etc.
Ik was daarnaast o.a. verantwoordelijk voor het opstellen van (concept)arbeidsovereenkomsten, laptop- en telefoonovereenkomsten.
Ik zorgde voor het reserveren van hotels voor de consultants landelijk alsook internationaal.
Ik was het aanspreekpunt op het gebied van arbeidsongeschiktheid, o.a.; ziek- en herstelmeldingen, aanleveren van juiste gegevens aan Arbo-dienst. Advies Arbo-dienst opvolgen t.b.v. spoedig herstel.
Ik zorgde voor de afhandeling van in- , door -, en uitstroom van medewerkers.
Ik was aanspreekpunt als het gaat om het boeken en inventariseren van opleidingen en trainingen.
Ik had de verantwoordelijkheid voor de factuurcontrole m.b.t. PZ gerelateerde zaken.
Recruitment was ook een onderdeel van mijn takenpakket.

Wij richtten ons dan op het werven van IT-specialisten ("headhunting"). Tot mijn taken binnen dit onderdeel behoorden:
- Vacatureteksten opstellen en vacatures plaatsen binnen bij diverse wervingskanalen.
- Kandidaten contacteren en afspraken inplannen met Unitmanagement en Senior Recruiter;
- Sollicitatiegesprekken met IT-Specialisten;
- Verdere afwikkeling werving en selectie.

Flexpoint 01-06-2006 tot 31-03-2007
Intercedente
Ik was verantwoordelijk voor de invulling van vacatures voor de regio Westelijke Mijnstreek op het gebied Industrie. Dit zijn functies binnen de productie, bouw, schoonmaak en recreatie:
- Werven en uitzetten vacatures;
- Verloning van flexwerkers;
- Werving en selectie flexwerkers;
- Inschrijven en intaken kandidaten;
- Acquisitie klanten/prospects;
- Relatieonderhoud bestaande relaties;
- Diverse contracten opstellen;
- Correspondentie met flexwerkers alsook bestaande relaties;
- Mailingen t.b.v. naamsbekendheid en werving nieuwe relaties;
- Alle administratieve zaken correct afhandelen;
- Problemen oplossen op financieel/administratief gebied;
- Begeleiden flexwerkers;
- Personeelsvraagstukken beantwoorden bij relaties;
- Omzetbegroting realiseren.

Reden beëindiging: eigen initiatief, wegens minimale bezetting van vestiging waardoor efficiëntie van werkprocessen verloren gingen.

Liftoff BV 01-10-2005 tot 01-06-2006
Consultant
De volgende werkzaamheden heb ik bij deze werkgever verricht:
- Het opstarten van een nieuwe vestiging in Maastricht;
- Werven van klantrelaties;
- onderhouden bestaande klantrelaties;
- Verloning flexwerkers;
- Intake gesprekken met flexwerkers op uitzendbasis alsook in het kader van werving en selectie met mensen die functies bekleden met een salaris van €40.000 bruto per jaar of meer;
- Inschrijven kandidaten;
- Vacatures opstellen en publiceren middels diverse media;
- Werven kandidaten;
- Contracten opstellen;
- Tariefberekeningen;
- Correspondentie.

Reden beëindiging: reorganisatie.




UPS Supply Chain Solutions BV 01-03-2005 tot 19-08-2005
Human Resource Assistant
Werkzaamheden:
- Contracten maken voor zowel lagere functies alsook topfuncties (in dit half jaar heb ik 156 contracten gemaakt);
- Verzuimcoördinator voor Venlo en Herkenbosch (800-1000 medewerkers);
- Eerste aanspreekpunt Human Resources Herkenbosch (800-1000 medewerkers);
- Interne correspondentie, zoals waarschuwingen, informatie over ontwikkelingen binnen de organisatie, etc.;
- Diverse voorkomende werkzaamheden op HR-gebied.

Reden beëindiging: einde werkzaamheden omdat er helaas geen contract mogelijkheden waren. Ik was werkzaam op uitzendbasis.

Yageo Europe BV 07-12-2004 tot 28-02-2005
Medewerker Personeelszaken
Realiseren van een reorganisatie waarbij 300 medewerkers ontslagen dienden te worden wegens sluiting organisatie.
Mijn taken/werkzaamheden waren o.a.:
- Correspondentie medewerkers;
- Coördinatie ziekteverzuim (300 medewerkers);
- Organisatie van Jubileadagen;
- Organisatie informatiedagen omtrent ontslag;
- Aanvragen ontslagvergunningen;
- Mee berekenen ontslagvergoedingen;
- Verstrekken ontslagvergunningen i.s.m. CWI;
- Contact onderhouden CWI;
- Bemiddeling van medewerkers naar arbeidsmarkt mede d.m.v. een mobiliteitscentrum i.s.m. outplacement bureau;
- Alle andere voorkomende werkzaamheden op het gebeid van personeelszaken voor ruim 300 medewerkers.

Reden beëindiging: einde werkzaamheden door sluiting bedrijf wegens bedrijfseconomische omstandigheden.


Opleiding interimmanager

HBO Personeel & Arbeid

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

hands on, operationele kennis HRM, kennis sociale wetgeving, arbeidsongeschiktheidbegeleiding, werving & selectie, in- door- en uitstroom medewerkers, opleidingsmanagement, arbeidsrecht

Talenkennis interimmanager

Engels, vloeiend zowel in woord als geschrift
Nederlands moedertaal

 beschikbaar?