T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



HRM consultant

HRM consultant

Werkervaring interimmanager

oktober 2005 Naast huidige baan vorm geven aan een adviesbureau als HRM-
consultant.

1999 – 2005 Werkzaam bij de stichting Leger des Heils Welzijns- en Gezondheidszorg. Hierin de volgende functies bekleed:

Mei 2005 – Heden
Beleidsmedewerker P&O bij Centrum voor Wonen, Zorg en Welzijn Gelderland (Onderdeel van het Leger des Heils).
Binnen deze functie ben ik verantwoordelijk voor het opstellen en aanpassen (op basis van ontwikkelingen) van het personeelsbeleid. Daarnaast ben ik als arbocoordinator verantwoordelijk voor de uitvoering van een RI&E. Ik adviseer het MT en leidinggevenden over het personeelsbeleid en draag zorg voor het overzichtelijk generen van managementinformatie. Verder draag ik zorg voor in kaart brengen een aanpassen van beleidsmatige processen ontstaan door de samenvoegingen van twee eenheden en de daarmee gepaard gaande verschillen in regelingen/CAO en personeelssystemen.

Maart 2003 - Mei 2005
Personeelsfunctionaris bij de werkeenheid Centrum voor Wonen, Zorg en Welzijn Oost - Gelderland.
Binnen deze functie adviseerde en ondersteunde ik leidinggevenden en management over uitvoering van alle aspecten van het personeelsbeleid. Tevens stelde ik het beleid op. Daarnaast voerde ik incidenteel administratieve taken uit, waaronder o.a. salarisadministratie, verzuimbeleid (reintegratie). Tevens heb ik bijgedragen aan het samenvoegingstraject waarin de organisatie zat. Hierin heb ik ondermeer het samenvoegingsplan geschreven, onderhandelingen met de vakbond gevoerd over het sociaal plan en de plaatsingsprocedure uitgevoerd.

Oktober 2001 – maart 2003
Manager Bedrijfsvoering binnen de Ambulante Jeugdhulpverlening.
Binnen deze functie was ik als MT-lid verantwoordelijk voor de gehele bedrijfsvoering. Ik gaf leiding aan de afdeling P&O, financien, systeembeheer en secretariaat (in totaal ongeveer 10 fte). In de periode waarin ik manager was hebben we als organisatie sterk moeten bezuinigen, t.g.v. mismanagement uit het recente verleden.

Januari 1999 – Oktober 2001
Beleidsmedewerker P&O op het hoofdkantoor.
Ik was onder meer verantwoordelijk voor de invoering van de FWG 3.0 binnen 9 verschillende (grote en kleine) zorginstellingen van onze organisatie (in totaal + 900 medewerker). Tevens adviseerde ik lokale personeelfunctionarissen en MT-leden met betrekking tot het personeelsbeleid en handelde ik ontslagzaken die via de kantonrechter liepen af. Daarnaast stelde ik, in overleg met de stichtingsdirectie, personeelsbeleid op.



Opleiding interimmanager

1993 – 1998 Bedrijfskunde aan de Universiteit te Groningen. Specialisatie: Human Resource Management.
Tevens het ondernemingsdiploma ontvangen.

1987 – 1993 VWO

Cursussen
1999 – 2005 Diverse cursussen gevolgd waaronder
1. Beschrijven en indelen van functies (in het kader van een functiewaarderingstraject)
3. functionerings- en beoordelingsgesprekken
4. verzuimbegeleiding
5. werving- selectie en benoeming


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Adviseren, analyseren en beleid ontwikkelen zijn mijn sterke punten.

Talenkennis interimmanager

Nederlands, Engels en Roemeens

 beschikbaar?