T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim manager

Interim manager

Werkervaring interimmanager

Algemeen Manager bij verlichtingsproducent
· Verantwoordelijk voor dagelijkse gang van zaken.
· Plaatsvervangend directeur.
· Aansturen en coachen salesmanagers.
· Verantwoordelijk voor planning en control.
· Personeelsmanagement, waaronder beoordelingen, sollicitaties en alle bijkomende administratieve handelingen.
· Verantwoordelijk voor inkoop van grondstoffen en materialen.
· Verantwoordelijk voor logistieke processen (bestelling tot aflevering).
· Begeleiden en managen van al het personeel.

Interim Manager bij verlichtingsproducent
· Ontwikkeling en implementatie van orderrouting en logistieke afdeling.
· Creëren prettige werksfeer en motiveren/coachen personeel.
· Herzien inkoopprocessen en het zoeken naar nieuwe inkoopkanalen.
· Inrichten financiële administratie en administratieve organisatie.
· Opzetten nieuwe besloten vennootschap met alle bijkomende werkzaamheden (Lumi-Design B.V.).
· Plaatsvervangend directeur.

Director of Operations bij internationaal mini-opslag exploitant.
· Managen en coachen van de managers op alle vestigingen (± 12 man).
· Verantwoordelijk voor dagelijks management en winst en/of verlies van alle vestigingen in Nederland, Duitsland en Frankrijk.
· Verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van de operationele budgetten, omzetcalculaties en winstprognoses per vestiging.
· Verantwoordelijk voor het marketingbeleid en het opstellen en uitvoeren van marketingplannen voor de business to business en de business to consumer market.
· Het uitvoeren van locatieonderzoek, concurrentieanalyses en marktpotentie.
· Verantwoordelijk voor het algehele personeelsbeleid van alle vestigingen (werving & selectie, evaluatiegesprekken).
· Begeleiden van het verbouwingsproces, het inrichten en operationeel maken van de kantoren op elke nieuwe vestiging (waarvan de laatste 3 in Frankrijk).

Zelfstandig ondernemer (partner)
· Zoeken naar locatie mogelijkheden voor de eerste mini-opslag panden in Nederland d.m.v. het uitvoeren van locatieonderzoeken, concurrentieanalyses en marktpotentie.
· Aankopen van onroerend goed en aantrekken van externe financiële middelen via investeerders en banken.
· Opstellen en bewaken van operationele budgetten, omzetcalculaties en winstprognoses.
· Begeleiden van het verbouwingsproces van zowel de mini-opslag units als het kantoor en het operationeel (werving en selectie, inventaris, automatisering systemen, etc.) maken van de vestigingen.
· PR, marketing en dagelijks management.
· Opstellen van financiële systemen en procedurele handboeken.


Opleiding interimmanager

Opleiding:
1984 – 1988 MAVO – Nederlands, Engels, Frans, Duits, Wiskunde, Handelskennis

1988 - 1991 MEAO – Bedrijfsadministratie, Bedrijfseconomie, Commerciële Economie, Nederlands, Engels, Tekstverwerking


Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Microsoft Word, Microsoft Excel, Exact for Windows, internet, e-mail
Organisatietalent, analytisch zeer sterk


Talenkennis interimmanager

Nederlands, moedertaal
Engels, vloeiend in woord in geschrift
Frans, goed in woord en redelijk in geschrift
Duits, redelijk in woord en geschrift


 beschikbaar?