T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Finance manager

Finance manager

Werkervaring interimmanager

Eurail.Com BV 2010

Functie: Interim Finance Manager
Opdracht: Afdeling finance herstructureren, workload verminderen, integratie van CRM in Finance pakket, begeleiding van finance manager en coaching van managing director
Grootte afdeling: 5 medewerkers





Oxxio Nederland BV april 2006 tot 2010:

Finance
Functie: Finance Manager
Het verder professionaleren van de afdeling Finance, verbeteren van de te consolideren output op tijdigheid en juistheid, inwerken van de nieuwe medewerkers, het uiteindelijk samenvoegen van de afdeling met de afdeling Control. Samen met Control werken aan rapportage volgens IFRS.
Grootte afdeling: 6 medewerkers

Projecten als projectmanager:
Leveranciersmodel: in samenwerking met de netwerkbedrijven in Nederland zorgen, dat de klanten van Oxxio één rekening in hun brievenbus krijgen.

Energiebelasting: ontwikkeling van systeem waarbij energiebelasting geautomiseerd correct conform de geldende regels worden verwerkt.
Ten behoeve van fiscale verplichtingen betreffende de energiebelasting was het noodzakelijk op efficiente wijze een methode te onwikkelen, waarmee boekhoudkundige gegevens konden worden verrijkt met aanvullende data.

Operations
Functie: Vendormanager
Samen met de betreffende afdelingsmanagers structureren, begeleiden, mede-onderhandelen en bewaken van het inkoopproces.
Het bewaken van het budget van de afdeling, de behoeften van de afdeling in kaart brengen, alsmede het coachen van de subafdelingen met als doel een hogere klanttevredenheid te bewerkstelligen binnen de gestelde kaders van de directie.
Grootte afdeling: 40 mw direct, twee callcenters, één fulfilmentkantoor. 
Laurus NV 2003 – maart 2006 (tegenwoordig Super de Boer):

Functie: Manager Goederenadministratie.
Het reorganiseren van de afdeling. Leiding geven aan de afdelingen factuurregistratie, factuurcontrole en billing.
Vereenvoudigen procedures. Efficiency toepassen. Digitalisering administratieve inkoopprocessen en –verwerking.
Grootte afdeling: 3 teamleiders, 70 medewerkers (later totaal 25 medewerkers)

Functie: Hoofd Financiële Adminstratie Vastgoed
Overnemen van de activiteiten van de vertrekkende manager, het verbeteren van lopende processen, en het opkrikken van het moreel van de medewerkers.
Grootte afdeling: 8 medewerkers

Functie: Projectmanager buitenland:
Het implementeren van een externe administratieve omgeving naar de SAP-omgeving.
Grootte team: 6 medewerkers

Functie: Projectmanager Konmar:
Alle activa opnieuw (ook fysiek) in beeld gebracht, aangesloten met de administratie, en ge-upload in de SAP-omgeving.
Grootte team: 6 medewerkers



Emergo Fashions BV te Driebergen: juli 2001 tot maart 2002

Functie: Finance Manager
Het fuseren van meerdere administratie na de overname van Elmi BV naar één administratie, het inwerken van de nieuwe medewerkers, en vereenvoudigen van de administratie en het opzetten van een MIS-systeem voor de Holding.
Het werven en selecteren van een nieuwe finance manager, met als doel zo snel mogelijk de werkzaamheden over te dragen.
Grootte team: 6 medewerkers


McGregor Fashion Group NV te Driebergen: december 2000 tot medio juni 2001

Functie: Reporter
Support van de rapportage-afdeling binnen de Holding op hands-on basis.



Elmi BV te Leiden: juli 2000 tot december 2000

Functie: Finance Manager
Leiding geven aan de afdeling Finance & Controle, alsmede het adviseren van de directie bij het onderzoeken van partnershipping, uiteindelijk leidend naar een overname door McGregor.
Onder mijn verantwoordelijkheid werd het due dilligence proces uitgevoerd.

Opleiding interimmanager

Opleidingen en studies:
• Hofam
• SPD
Cursussen/Seminars:
Onder meer:
• Evaluatie- en beoordelingsgesprekken
• Klachtenmanagement
• Veranderingsprocessen
• Belgische boekhoudkundige processen
• IFRS
• Vendormanagement

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

leidinggeven, management, controlling, finance, consolidatie, IFRS, daadkracht, betrokkenheid, zorgvuldigheid, tijdigheid, hands on, visie, helicopterview, klankbord, begrip, meedenkend,

Talenkennis interimmanager

Vreemde talenkennis
• Duits goed
• Engels goed
• Frans redelijk


 beschikbaar?