T +31 (0)20 4538402 CONTACT OVER ONS KANDIDATEN ZOEKEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Facilitair Manager

Facilitair Manager

Werkervaring interimmanager

Regionaal Ziekenhuis
Functie: Clusterhoofd Hotel
Taken: Eindverantwoordelijk voor de gehele voeding en schoonmaak (241 FTE). Reorganisatie van het cluster waarbij “back-to-the-core” centraal staat. Waaronder activiteiten die niet bij de kerntaken van het cluster behoren onderbrengen bij andere clusters, evaluatie en aanpassing leidinggevend kader van het cluster, aanpassen rooster systematiek; opzetten nieuw voedingsbeleid, terug brengen aantal leveranciers waardoor substantiële besparing op inkoop voeding behaald is.
Duur opdracht; 8 maanden

Wooncooperatie
Functie: Coördinator Facilitair
Taken: Eindverantwoordelijk voor het gehele facilitaire proces en de aansturing van de afdeling Middelen (16 FTE). Reorganisatie van de afdeling waaronder volledige vernieuwing van het bedrijfsrestaurant en de ontvlechting van de servicedesk in een facilitair gedeelte en een IT deel, opstellen beleid t.a.v. wagenparkbeheer en kledingbeleid. Opstellen en beschrijven processen afdeling. Opstellen van de producten en diensten catalogus. Grote inkooptrajecten op het gebied van kantoorschoonmaak, complexenschoonmaak en energie in samenwerking met twee andere wooncoöperaties. Verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van het afdelingsplan en afdelingsbudget.
Duur opdracht; 12 maanden

Bouwbedrijf
Functie: Manager Facilitaire Zaken
Taken: Eindverantwoordelijke voor het gehele facilitaire proces en de aansturing van de receptie en de interne ondersteuning (5 FTE). Opzetten van de facilitaire afdeling. Inrichting nieuwbouw, coördinatie verhuizing hoofdkantoor . Hoofd BHV, opzetten van BHV organisatie, schrijven BHV beleidsplan. Wagenparkbeheer, beleid opgesteld om wagenparkbeheer extern te plaatsen.
Duur opdracht; 9 maanden

Wooncooperatie
Functie: Manager Facilitaire Zaken
Taken: Eindverantwoordelijke voor het gehele facilitaire proces en de aansturing van de afdeling Facilitaire Zaken (21 FTE). Aandachtsgebieden zijn Huisvesting, Wagenparkbeheer, Digitaal Archief, Inkoop, Directiesecretariaat en Restauratieve voorzieningen. Hoofd BHV, projectleider van diverse projectgroepen waaronder aanschaf en implementatie nieuw digitaal archief, opzetten BHV-organisatie, externe correspondentie. Betrokken bij realisatie van de nieuwe huisvesting, budgetverantwoordelijk, opstellen begroting, afdelingsplannen en facilitair beleidsplan. Opstellen en beschrijven van processen van de afdeling.

Zorginstelling
Functie: Hoofd Algemene Zaken De Rusthoeve
Taken: Eindverantwoordelijke voor het gehele facilitaire proces. Aansturen afdeling Algemene Zaken (41 FTE), inkoop, Hoofd BHV en Arbocoördinator voor de Stichting, lid van diverse werkgroepen op het gebied van kwaliteit en veranderingstrajecten, vervanging Teamleider Extramurale Zorg tijdens ziekte.

Onderwijsinstelling VMBO/MBO
Functie: Coördinator Facilitaire Zaken
Taken: Beheer en onderhoud gebouwen, aansturen conciërges en facilitair medewerkers (7 FTE), voeren van werkoverleg, houden van functionerings- en beoordelingsgesprekken, opstellen en bewaken afdelingsbudget en investeringsbegroting, opstellen van werkplannen structureren en centraliseren inkoop, inkoop van diensten, wagenparkbeheer, begeleiden renovatie en nieuwbouw van de diverse panden, deelname aan veranderingsprocessen m.b.t. onderwijsinnovatie en veranderende inrichting ondersteunende organisatie, medeverantwoordelijk voor veiligheid arbo en milieu.

Onderwijsintelling Universitair
Functie: Eerste Medewerker Servicepunten en Recepties,
Taken: coördineren en bewaken van de voortgang van facilitaire processen, contact onderhouden met backoffices en klanten, voorbereiden van beleidsvoorstellen, deelname aan veranderingsprocessen en projecten, toezien op orde, netheid en veiligheid in de openbare ruimten, verhuiscoördinator.

Uitzendorganisatie
Functie: Medewerker afdeling inkoop
Taken: Inkoop van onder andere kantoorartikelen, drukwerk en premiums, applicatiebeheer van het voorraadbeheer-systeem, contractmanagement.

Opleiding interimmanager

HBO Facility Management

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Werk- en denkniveau, gemiddeld academisch;
Vlotte denker met een praktische oplossingsgerichte instelling;
Zowel operationeel als analytisch ingesteld;
Vasthoudend, weet om te gaan met weerstand;
Energiek, sociaal en flexibel;
Weet hoofd- van bijzaken te onderscheiden;
Kan nieuwe en complexe informatie vlot eigen maken.


Talenkennis interimmanager

Nederlands goed
Engels goed

 beschikbaar?